En fixar morgon avklarad

Imorse vaknade vi sent fast inte jätte sent men halv nio bortsett från första gången jag hjälpte William på toan vid halv åtta.
Men det var så tidigt så tänkte sova till åtta men blev lite längre..
Fick lite halv bråttom men fick i barnen frukost i lugn och ro samt få Wille att klä på sig så han var färdig lagom tills vi skulle ta på oss jackor.
Åkte till dagis och kom sent men såg precis att de började gå mot skogen så vi sprang in och tog på regnjackan och sprang sedan ikapp dom.
Fick säga hej då längs vägen till skogen men det verkade gå bra ändå.
Efter det tog jag Viola och åkte till IKEA för att kolla skruvar till bordet och se ifall skenan fanns men det stämde inte så jag ringde Kim.
Då säger han att hans morfar har gjort barbordet, aha inte undra på att det inte såg ut som IKEAs bilder då.
Men passade på att köpa förvaringslådor till Williams rum, julklappspapper och present snören från rusta.
Försökte hitta papperstallrikar, servetter och muggar med Blixten McQueen på men hittade inget varken på rusta eller Ö&B.
Fast min kära syster skulle försöka ordna det åt mig så får svar senast imorgon ifall hon gjort det eller inte annars får det väl bli svin dyra BR..
Ska sätta upp några tavlor ikväll eller imorgon och så hämtar Kim giraffen i Solna innan matchen ikväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0