Tillökning :)

Imorgon klockan halv tre ska jag göra min nästa tatuering.
Denna gång blir det vänster handled där det kommer stå "jag älskar dig" med Kims handstil!
Ska få han att skriva det ikväll på ett papper.
Ser verkligen fram emot det här och det bästa med allt är att den är köpt via gruopon så kostar bara 199kr istället för kanske 500kr.
Hade ju tänkt ha körsbärsblommor under texten men tror inte det blir så och vill jag ha det så bygger jag på det senare.
Har ni några tatueringar, om ni har så vart, vad och hur många?
Om inte så varför?


Postat av: Alexandra

Jag har 3 stycken, en på skuldran(en trollslända som jag ritat själv), mitt namn i nacken, o en på anklen( tre hjärtan med texten "live, laugh,love" en liten påminnelse om livet, att man ska ta tillvara på alla ögonblick! :-) nästa kommer bli min dotters namn, antingen under mitt eller på handleden!

2012-05-02 @ 14:24:08
Postat av: Alexandra

Jag har 3 stycken, en på skuldran(en trollslända som jag ritat själv), mitt namn i nacken, o en på anklen( tre hjärtan med texten "live, laugh,love" en liten påminnelse om livet, att man ska ta tillvara på alla ögonblick! :-) nästa kommer bli min dotters namn, antingen under mitt eller på handleden!

2012-05-02 @ 16:22:40
Postat av: Malin

Jag har 4 st.

En på ryggen; en stor tribalsol typ med mitt stjärntecken i mitten. En på handleden; 4 små stjärnor. En på axeln; två ödlor och en på benet; en duva :)

Jag skulle vilja göra en med min dotters namn eller hennes födelsedatum i romerska siffror men har inte riktigt bestämt mig ännu.

Hur många tatueringar har du då Anamaria? Vad och var isf? :)

2012-05-02 @ 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0