Finally!

Idag ska jag äntligen få köra bilen haha.
Ska skjutsa Kim till hans kompis och sedan åka hem.
De ska båda vidare och fira två kompisar som har fyllt år och ska ha middag och fest ikväll.
Det var likadant förra året och då gick Kim också och jag åkte in en liten stund på kvällen.
Minns att alla kommenterade att jag var gravid och önskade oss lycka till.
Åker eventuellt och hämtar honom ikväll/inatt också om det går.
Då slipper han åka kommunalt eller betala för taxi hem.
Har lite ångest över att köra in i garaget så jag överväger att parkera bilen på betalparkeringen uppe.
Men det känns ju lite dumt så får väl köra in i garaget ändå..*ångest*.
Ska försöka flirta till mig bilen imorgon bitti också så jag slipper åka kommunalt till Kajsa.


Postat av: steffie(amandaosteffie)

Fin blogg!

Hur mår du? :D

2012-05-05 @ 15:29:07
URL: http://ccameraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte för och vara taskig, men hur egoistisk kan inte din kille vara? När han behöver skjuts så kan du få ta bilen men annars inte. Fattar inte ens vad hans problem är att du inte får ta den. Orka ha mitt och ditt förhållande, är man tillsammans ska man kunna dela på allt.

2012-05-06 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0