Vad är de för fel på dig pojk?!

William har börjat vakna klockan sex och tjatar om frukost och det uppskattas verkligen inte av oss!
När Viola äntligen sover på natten och morgonen då ska han väcka oss, de är hemskt!
Men eftersom jag inte vill eller kan gå upp då eftersom Viola ammar runt sex så får han vackert vänta.
Får tjata på honom att inte gnälla och skrika utan får gå in på sitt rum och leka ett tag.
Oftast tills Kim går upp vid halv sju-sju eller tills jag går upp så att vi äter tillsammans och då är det tidigast sju.
Då blir det en rejäl frukost eftersom han fått vänta men de gör honom inget för efter tio-femton min hör vi hur han leker så fint i sitt rum.
Sedan gillar han frukost och äter sig rejält mätt så han lider inte av att få vänta när han vaknar för tidigt.
Det fick super bra att lämna på dagis imorse och han var så gullig, jag fick massor av pussar & kramar.
Våran älskling!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0