Svar på fråga om videoblogg

Svar till Anonym som skrev följade kommentar:
Hej skulle du kunna göra fler vidoebloggar ?, det vore jätteroligt! Följer din blogg och wow vilka söta barn du har :)

Ärligt talat så vet jag inte ens hur man videobloggar eller hur man får upp videoklipp här på bloggen, om någon vet de så lämna gärna en kommentar om hur man gör så får vi se hur det blir.
För jag har en hel del fina videoklipp på mina barn som jag skulle kunna dela med er.
Men att börja videoblogga dagligen känns inte som min grej, i alla fall inte just nu.
Jag föredrar att skriva då det är så enkelt när jag kan göra de när som helst och avbryta skrivandet för ett blöjbyte eller liknande & sedan bara fortsätta där jag slutade.
Tack så mycket för din fina kommentar! :)

Fortsätt gärna att kommentera och fråga saker ni undrar för de är så kul att svara på era frågor och enligt statstiken så ser jag att ni är en hel del & skulle kunna fråga mycket mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0