Slappar söndag

Idag har vi ingenting planerat och imorse gick Kim upp med William precis som igår.
Så sedan när jag hade gått upp och ätit extremt dålig frukost (en blodapelsin) så klädde vi på oss och gick ut till parken.
Tog båda barnen så att Kim fick vila lite men hann bara vara ute i 30-40min innan Viola ville äta igen.
Så vi gick hem och sen började jag med lunchen & William satte sig och ritade massor med fina teckningar åt mig undertiden.
Det blev omelett till lunch och sedan hade vi läsvila i vår säng och då gick Kim upp och åt, för han gick & lade sig när vi kom hem.
Båda barnen sov i tjugo min sen vaknade Viola och fick mysa med Kim så att jag fick sova tills de blev dags att väcka William.
Nu har vi precis vaknat och ska fika sedan kanske vi går ut igen eller målar lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0