Skönt med sovmorgon!

Imorse fick jag sovmorgon fast att Kim kom hem typ halv ett inatt!
De va på ballbreaker med jobbet igår då det är en som ska sluta.
Blev chockad när jag såg på klockan när jag vaknade och frågade varför han inte väckte mig när William hade vaknat.
Får tacka så mycket för sovmorgonen med att låta Kim sova imorgon.
Var ju ännu värre väder idag än det var igår så myste inomhus under förmiddagen.
Sedan efter lunch åkte vi till Willys i Sickla och handlade.
Så nu är kylskåpet och skåpen fulla igen.
Skönt att Viola har sovit hela tiden och sover än.
Vi hämtade leksakerna vi fått av en kompis i stan på vägen hem.
Planen var att göra våfflor till mellanmål men tiden gick så fort så nu är det bara att göra middag istället.
Idag blir det tacos och sedan blir det mys till gladiatorerna med chips & godis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0