Mys torsdag

Nu har vi precis avnjutit en mysig och god tacomiddag.
Eftersom jag varit på utvecklingssamtal för William med mamma så följde hon med oss hem och ska sova över.
Sedan lämnar hon William på dagis imorgon och kommer tillbaka & hjälper mig att göra prinsesstårtan till dopet på lördag.
När vi hämtat busen ska han få hjälpa till med dekorationen på tårtan.
William har återigen sovit på dagis idag i nästan en timme fast idag sov de ute i skogen i deras gulliga sovsäckar och inte på gården som de gjorde igår.
De åt även lunchen i skogen idag och det hade gått bra!
Jag tycker det är super kul att de börjar äta och sova ute nu.
Han är en helt annan person nu när jag hämtar honom och det blir Inge tjafs på vägen hem eller vid middagen, de känns så bra att de går åt rätt håll nu.
Utvecklingssamtalet gick bra fast de fanns ju en del saker som kändes du sådär att få höra.
Fast det som var genomgående är att han har extremt mycket energi, är duktig för sin ålder, gillar att hjälpa till, har svårt för att vänta och har en speciell relation till ett av barnen.
Känner mig väldigt nöjd med den information jag fått om hur han har det på dagis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0