Jävla tårthelvete!

När tårtan äntligen är färdig och jag & mamma ska lägga på marsipanen så råkar vi vända i otakt.
så marsipanen går sönder!!
Jag är dels riktigt förbannad nu samtidigt som jag är väldigt ledsen..
Kommer nog med största sannolikhet göra om marsipanen efter jag hämtat William eller senare ikväll när jag har tid.
Har berättat för Viola vad som råkade hända och att jag känner för att kasta tårtan i golvet..
Vad gör hon då? Jo skrattar så hela hon ser ut som en glad sol!
Känner mig smått psykiskt störd som pratar med en bebis om vad jag vill göra med tårtan som inte blev perfekt haha!
Åh hjälp jag kan inte släppa de här förens den ser ut som jag vill, varför beställde jag bara inte en tårta?!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0