Idag är man trött..

Idag känner jag att jag inte är van vid att vara vaken länge och få sova lite.
Barnen fick för sig att vakna kvart i sju så det kändes inte så kul när man var så himla trött.
Kom iväg lite sent imorse men kom i tid ändå.
Sedan åkte vi till öppna förskolan och idag var vi bara 5st mammor där så de var väldigt lugnt!
Eftersom de var våffeldagen i söndags så har de gjort våfflor varje dag de varit öppet denna vecka så hade tur att få smaska i mig någon våffla.
Idag när jag hämtade var de inne och berättade att de hade fått väcka William efter 30min under vilan då han blev blöt av regnet.
Gick så bra att hämta idag och de har varit väldigt lugnt sedan vi gick från dagis.
Nu ser vi på nya Nalle Puh filmen och jag är så trött att jag nästan gråter & gäspar hela tiden.
William sitter lurad mot min arm så han är nog också lite trött.
Nej nu ska jag kolla vidare på filmen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0