God morgon

Vilken otroligt bra start på dagen vi har fått!
Fick sova till kvart i sju då William vaknade och gick på toa så då var Kim glad och utvilad.
Gick upp och hjälpte till med kläder & vad jag skulle skicka med för kläder till dagis.
Idag är det fredag och då har vi bestämt att testa lämna William till frukost så Kim lämnar honom på dagis.
Då är han första barnet där och kommer 07:15 - 07:30 och sedan hämtar jag honom innan mellanmålet vid 14:00.
Då får vi lite mera tid ihop att leka på under eftermiddagen innan man måste hem och börja med maten.
Så vi hoppas att det går bra att hämta honom innan mellanmålet och att det inte förstör något för William.
Jag tror att det blir bra och jag hoppas han kommer uppskatta att vi får mer tid tillsammans.
Nu har jag krupit ned i sängen igen och ska sova tills Viola vaknar, mysigt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0