Gårdagen

Tänkte berätta vad vi gjorde igår eftersom jag aldrig uppdaterade.
Jo dagis var stängt så William var hemma och jag blev besviken när jag såg vilket väder de var.
För vi hade bestämt i torsdags att följa med öppna förskolan på fredags utflykten som var till Bandängen parklek.
Så kändes snopet när vi såg hur det regnade, snöade och haglade om vartannat.
Men William ville ju ut för det så efter någon timmes deppande var det bara att börja göra oss i ordning för att gå ut.
Då vi bestämde med Kims familj att vi skulle komma över redan i torsdags eftersom vi var så nära dem så ville jag ha min amerikanska sirap.
Så vi mötte mamma i gullmarsplan och sen följde hon med oss.
Det var bara vi där och en annan mamma med hennes dotter som också bor i Bagarmossen.
Var säkert där i någon timme men sedan blev William kall om fingrarna så då gick vi.
Hade gjort i ordning ägg smörgås åt oss och tagit med mjölk & köpte kexs och vindruvor.
Det var så mysigt med mellanmål i regnet fast de var inte så varmt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0