Fullspäckad vecka & dunderförkyld!

Jag är just nu väldigt förkyld. Är trött, hängig, har huvudvärk, är snorig, har ont i halsen och de känns som att jag hostar lungorna ur mig..
Hoppas att det går över fort för jag har massa planerat denna vecka!
Ska till skolan imorgon och prata med svets Stefan om att eventuellt plugga till svetsare om ett år.
Hoppas jag hinner träffa Terese en stund när jag ändå är i Skärholmen.
Kim ska gå på hockeyn med sin pappa så han kommer hem sent och eventuellt sover han hos sina föräldrar.
Eftersom jag ska till skolan på eftermiddagen så hämtar mamma William på dagis & sover hos oss och på morgonen så lämnar hon honom på dagis.
Ska till BVC på onsdag morgon så det passar bra mamma lämnar då.
På eftermiddagen ska vi hem till Kims föräldrar och så ska Bella passa William medan vi åker och pratar med prästen inför dopet.
På torsdag ska jag permanenta håret vid lunch och då hjälper mamma mig att ta Viola undertiden.
Sedan firar vi 1år som förlovade på söndag så då kanske vi hittar på något mysigt.
Hoppas på att pappa kan ha William på söndag för då kan de passa på att baka bullar till dopet
Som ni ser har jag "inte tid" att bli sjuk nu så jag hoppas att nyttig mat & massa dricka kan göra mig frisk snabbt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0