Ändrade planer :)

De blev ingen promenad vid Årstaviken utan jag åkte in till stamning gick lite.
Blev lite shopping fast inget onödigt!
Sådana där tajta spring byxor med långa ben & dragkedja, en present till Kim, fotbollsskydd till William och så diskmedel & sånt.
Det var en aning varmare i luften igår än idag dock så de är inte jätte skönt att vara ute och gå.
Gick förbi Barnbutiken och hittade en fylla i bebis bok som jag föll för och även en bok som jag och Kim ska fylla i som våra barnbarn kommer kunna läsa.
Ska kolla om de finns på nätet så att Kim kan få vara med och välja mellan de två böckerna åt Viola som vi väljer emellan.
Men det är min syster som kommer få fixa dem då hon jobbar extra där ibland och det fanns bara en av böckerna framme & den såg inge fin ut.
Laddar upp foto på de två böckerna som jag gillar mest för jag glömde ta foto på den andra fylla i boken.
Hittade faktiskt en till bok jag vill ha till mig & Kim men jag måste hitta den också (stod längst bak i ena boken så den fanns inte i butiken).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0