48kg och känner mig som ett skelett...

Spydde i tolv timmar och sedan fick jag leva på vatten, honungsvatten, te med honung & till sist 1/2dl blåbärssoppa i ett dygn!
Ska tillägga att jag fick dricka med sked och att inte ens det fungerade i början.
Imorse började jag knapra lite på en skorpa och på den vägen har de varit, ökat succesivt under dagen.
Vid sju kunde jag äta mat, så himla skönt!
Hatar min kropp nu men äsch får undvika speglar och frossa i mat kombinerat med träning så ser man väl helt ok ut till sommaren.
Till kvällen började Kim att spy och för ungefär en timme sedan spydde William ned sin säng.
Jag hatar verkligen spyor, finns inget äckligare och jag kämpade som bara den för att torka upp allt snabbt.
Men var arg som ett bi över att han inte sprang till toaletten som jag lärt honom men men..
Funderar på att fly hemmet i någon timme imorgon/idag med Viola för att försöka se till att hon klarar sig.
Denna helg blev inte riktigt som jag hade tänkt mig!
Men är ändå tur att vi är sjuka nu för nästa helg ska vi på kalas och Kim ska på fotbollen & hockeyn.
Medan jag har bjudit över två tjejkompisar på vin och mat (jag håller mig till vatten, läsk & mjölk ett tag till).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0