Ojoj..

Viola sover sedan ca 40 min tillbaka och jag oroar mig över när hon tänker vakna för att sedan somna för natten.
Skulle behöva en till natts bra sömn för att få tillbaka lite krafter men det har blivit lite konstigt med sovtiderna idag i och med att vi åkte till öppna förskolan & hon vaknade lite för tidigt.
Men hon behöver förmodligen sova annars skulle hon vara vaken nu.
Hon kanske chockad oss och somnar tidigt ändå och inte vid elva-tolv för hon brukar somna för natten efter nio och det är inte helt omöjligt ändå.

Postat av: anneli

häromdan bestämde sig Zoe också för att somna nån gång mellan 19-20, jag tänkte att jaha då blir det väl att gå upp runt 3 och mata men icke :) hon ville inte ha mat förrän 7 sen somna hon om igen och sov till ca 9. så har vi haft det ett par dygn nu så hoppas det är nåt som tänkt stanna och att det är så för Viola med :)

2012-06-18 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0