Kort dag

Idag blev det en kort dag precis som jag hade hoppats på, tre ställen och sedan fick jag fördriva tiden i väntan på att klockan skulle bli mer. Så jag tog en timmes lunch och innan det så segade jag på tamro när jag tömde släpet fast det var i och för sig knök fullt där idag så jag hade nog inte kunnat skynda mig ändå.
Nu är jag på väg mot Lunda för att avsluta dagen och så har jag även varit i Tullinge och hämtat tre pallar som ska av i Lunda. Backa till kajen på tamro gick dock åt pip svängen och tull slut gav jag upp och bad om hjälp!
Jag känner mig verkligen helt värdelös när jag inte klarar det helt själv... Så jag bad inte om hjälp med ett leende på läpparna men han skrattade bara och berättade att han också tyckte det var jätte jobbigt i början.
Han kunde till och med bli gråtfärdig ibland och det känns faktiskt skönt att höra för då är inte jag den enda som känner så ibland. Idag kommer jag inte ta hem lastbilen och varför berättar jag senare idag men det ska faktiskt bli skönt att åka kommunalt för då kan jag vila längs vägen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0