Vimsig som aldrig förr

Förra veckan när vi åkte hem från BB så var det en hel del packning vi skulle ha med oss.
Men jag tyckte att vi fick med oss allt men nej när jag gick upp på natten för att hitta mina amningsinlägg som kan tvättas så hittade jag dem inte.
Då slog det mig att de förmodligen låg i handväskan och vart var den då? Jo borta.
Letade lite under natten men gick och la mig och letade vidare dagen efter utan något resultat.
Så när vi var på efterkontroll på sjukhuset i onsdags så då gick vi upp till BB och frågade om dem hade den där.
Sedan var vi till förlossningen och frågade men ingen väska funnen.
Så jag fick polisanmäla den då jag hade en del saker i den och spärra körkortet & bankomat kortet..
Men så idag klockan 20:12 hade jag ett missat samtal så ringde brevlådan och då hade de ringt från BB där de trodde att delade hittat min väska.
Ringde dit och mycket riktigt var det min väska, då kan man fråga sig varför det tog en vecka att hitta den?
"Den låg i ett skåp" sa hon som hade lämnat ett röstmeddelande.
Så imorgon bär det av dit igen men vad skönt att den blev hittad!
Nu sover Viola igen så nu ska vi gå och lägga oss, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0