Det går framåt

Är så fruktansvärt trött nu men kan säga att första dagen på förskola har gått helt okej.
Lite små tjafs blev det såklart och han var lite ovan att leka med andra barn och dela på leksakerna men över lag gick det bra.
Ser fram emot morgondagen för då ska vi vara ute hela dagen förutom lunchen och vilan, den är inomhus.
Nu är det dags att sova innan man blir väckt för att hon ska äta eller har har ont i magen.
Får bli bättre uppdatering på torsdag kanske då han ska vara på dagis själv.
Jag vet i alla fall att från och med nästa vecka ska jag passa på att sova när hon sover.
Jag tar mig igenom dagarna utan problem men det är på kvällen efter nio-tio som energin tar slut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0