Varför gör jag om detta misstag hela tiden..?

Jag vet inte hur många gånger jag gjort detta misstag men det går inte att räkna på fingrarna det vet jag.
Hur kan jag ens få för mig att skriva en tid här eller tänka för mig själv när barnen helst ska ha somnat.
Det är som en outtalad förbannelse för nästan varje gång så blir det motsatsen av det jag önskade.
Som idag då båda nyss lagt sig eller ja jag la Viola runt åtta men då dansade hon i sängen och höll på så planen att ha dom sovande runt åtta sprack.
William får gärna vara uppe lite längre men jag vill helst att Viola sover runt åtta för allt blir enklare då dagen efter.
Har till och med legat med henne i vår säng och hållit om henne hårt så hon inte kan busa för att få henne att lugna ned sig.
Tror det fungerade något så när i alla fall, ska snart gå in och kolla.
Jag som var så himla trött nu sitter jag här och lyssnar efter gnäll från sovrummet och tittar samtidigt på Harry Potter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0