Ut och åka lastbil!

Nu är jag på väg mot Västberga Industriområde för att möta upp Rikard.
Ska åka med honom ikväll/inatt och se ifall körningen passar mig för han ska säga upp sig på måndag.
Han vill inte köra natt längre utan har ett dag jobb på gång så då tänker han rekommendera mig för chefen.
Jag ringde hans chef tidigare idag och sa att jag känner Rikard och ska åka med honom idag, berättade vad jag gjort tidigare och att jag söker ett natt, kväll, helg eller extra jobb och hörde att han ska sluta.
Får se hur detta slutar men tiderna är bättre än jobbet på Scania jag blev erbjuden, 16:30/17:00-01/02 ungefär.
Får se när vi är klara i natt.
Behöver förmodligen köpa en till bil dock för Kim vägrar ju åka kommunalt hem från jobbet.. jag vägrar verkligen åka kommunalt hem på natten!
Det är inte rättvist någonstans så får väl kolla ifall man hittar någon villig pendlar bil, känns synd bara då jag hellre vill spara så mycket som möjligt av en eventuell lön till kontantinsats istället för att lägga några tusen på allt som en bil kostar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0