Varför varför varför?

Igår vägde jag mig hos Nette och Gert och då visade vågen 48,7kg.
Jag har alltså gått ned 16,5kg på 7 månader!
Sluta, sluta nu dumma kropp!!
Nu ammar jag knappt så det kan väl inte vara därför?
Hon får tutten på natten 1-3 ggr och en gång vid middagstid.
Det måste vara för att jag har börjat arbeta och då använder min kropp och de få muskler som finns kvar.
Muskler väger trots allt mer än fett och innan jag började så vägde jag 52kg.
Blir gråtfärdig av detta..
Men jag får väl börja träna och äta ännu mera så kanske man väger OK vid jul & nyår.
Någon annan som rasar i vikt eller som tvärtom bara aldrig går ned fast ni försöker?


Postat av: Jacqueline

Jag gick ner 20 kg på 3 månader. och de käbdes riktigt skönt att gå ner så pass mkt! men det negativa var att jag inte gick ner på ett hälsosamt sätt :(

saknar dig Anamaria! tkr att vi får ses snart!!! <3<3

2012-08-14 @ 23:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0