Resa utomlands men vart?

Jag har bestämt att vi ska resa utomlands någon gång i höst/vinter eller vår.
Men jag har ingen aning om vart? Vilka länder rekommenderar ni läsare?
Vi ska åka utan barnen och med barnen nästa år men det är inte bestämt än.
Fast nu är min tanke att vi ska få unna oss detta och resa tillsammans har vi inte hunnit göra än så nu känner jag att det passar.
Jag som bara varit i USA och inte varit i något varmt land, vad ska graderna ligga på för att det ska vara lagom varmt?
Min tanke är att vi ska resa till något land som bjuder på sol & bad, nattliv och möjligtvis även lite romantik.
Är det rimligt att hitta ett land som bjuder på det?
Ni får hemskt gärna tipsa om vilken årstid som passar bäst att besöka vissa länder, tänker på om det är väldigt fint i Thailand under våran vinter osv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0