Gilla, ogilla, kommentera om du....

Jag spyr snart på alla sådana saker på Facebook!
Jag erkänner att vissa bilder är riktigt roliga men vissa bilder är totalt meningslösa.
Som alla dem om svält, undernärda barn osv och då ska man gilla bilderna om man är emot sånt..
Men egentligen vad hjälper det? Inget!
Det visar väl bara en del av cybervärlden vad vi tänker om olika saker men det hjälper dem ändå inte att få mat i magen, kläder mot kylan/ insekterna eller pengar.
Nej ibland blir det bara för mycket och överdrivet som med det mesta.
Bilden är ett exempel på det jag beskriver..


Postat av: Therese mamma till Alicia och Tindra

Jag håller med dig! Det är helt sjukt varför det ens ska finnas såna jävla sidor! Det är det enda som kommer upp på facebook när ens vänner gillar en sida om t ex djurplågeri. Jag hatar att se sånt!! Jag får så ont i magen när jag ser sånt skit på Facebook.. Det hjälper inte dom för att sånt gillas! Ett bra inlägg :) kram

2012-08-30 @ 17:43:41
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0