Wow!

De är helt otroligt hur trött man kan vara ibland!
Kände redan imorse att jag inte sovit så bra och funderade på att ha William hemma.
Men tog mig i kragen och gjorde oss i ordning, idag fick jag väcka honom!
Han som brukar vakna när Kim går upp men inte idag.
Sen åkte jag hem och åt frukost för andra gången, såg på tv, myste, åt lunch & åkte in till stan.
Mötte upp en bekant i stan och köpte en body av henne, pratade lite och sedan mötte jag mamma.
Kollade lite på vagnar och efter böckerna jag ville ha.
Nät jag var på väg till dagis kände jag hur äckligt trött jag var.
De gjorde ont i kroppen så trött var jag och jag hade nog kunnat gå och sova.
Skojade med William och sa att jag blundar så får du berätta hur jag ska gå haha.
När vi kom hem la jag mig på soffan och vilade, somnade till men bara för någon minut för sen började Viola gnälla.
Kim fick laga middagen annars hade bag nog hackat av mig ett finger.
Fick sova en stund efter middagen så nu klarar jag kvällen om inte Viola somnar snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0