Utflykt till stadsmuseet

Idag är det utflykt med öppna förskolan och då det blev Alfons Åberg utställningen så tog jag hem William från dagis.
Han tycker det ska bli jätte roligt och frågar hela tiden om när vi ska åka.
Efter att vi har varit där så åker vi nog till kungens kurva och provar ny bilbarnstol innan jag ska lämna honom till pappa.
Hans grejer ligger dock i vår bil så får prata med pappa hur vi ska lösa det.
Blir lång "ledighet" för mig och Kim eftersom han inte kommer hem förens på tisdag eftermiddag/kväll.
Står nu och lagar lunch som sagt och förbereder för gott mellanmål så att vi får en riktigt mysig fredag tillsammans.
På stadsmuseet får man dock inte ha barnvagn inomhus men det gör inget för Viola gillar bärselen och den får man inte ont i ryggen av.
Jag uppdaterar lite senare igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0