Usch för facebook ibland!

Är så otroligt irriterad just nu så det är därför jag inte uppdaterat på ett tag och nu ska vi äta sen middag, hemmagjorda hamburgare som Kim grillat på nya grillen.
Det är verkligen helt otroligt hur folk kan bete sig över nätet och hur folk väljer att missuppfatta precis allting man säger.
Nej jag funderar starkt på att ta bort min facebook eller göra en ordentlig rensning och bara ha kvar de vänner jag umgås regelbundet med!
Vill man snoka i mitt liv kan de ju memorera min bloggadress och hålla sig här så jag slipper massa onödigt tjafs och idiotiska kommentarer på min sida.

Postat av: Micaela

bra sagt!! <3

2012-04-17 @ 20:45:42
URL: http://micaelanorberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0