TRÖÖÖÖTT

Oh kära nån vad trött jag var imorse när jag vaknade, helt olidligt!
Ville bara gömma mig under täcket och strunta i att gå till dagis men nej jag hade aldrig orkat ha William hemma med all sin energi så det var ju bara att gå upp ändå.
Hade så fruktansvärt ont i kroppen men jag klarade mig haha.
Ibland känner jag mig så avundsjuk på William, jag är normalt sett ganska morgonpigg om jag ska jämföra mig med Kim men ingen av oss är i närheten av lika pigga som Wille är!
Viola fick en skrik attack igår kväll precis när vi skulle lägga oss ned i sängen och jag är själv hemma med barnen så det var lite jobbigt.
Kim jobbade för en gångs skull över och slutade inte förens klockan var tio!
Stackars min fina man som fick en sådan lång dag och idag skulle det också bli övertid men hur mycket vet han inte än så vi hoppas på att han kommer hem idag.
För imorgon är det fotboll så då sover han hos sina föräldrar eftersom han ska se på matchen med sin pappa.
Äsch lite trötthet han man ju inte dött av så det känns nog bättre snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0