Stövel jakt

Nu är jag i Farsta och ska snart möta upp mamma och kolla på gummistövlar.
Jag måste verkligen hitta ett par idag!
Vill ha ett par med högt skaft som jag kan ha när jag fiskar och ett par med lågt skaft som jag kan ha när man är i stan.
William vill att jag ska ha röda stövlar så kan ju i alla fall kolla om jag hittar några röda stövlar.
De skulle vara inne hela dagen idag på dagis och då ska de säkert hålla på med lera, dansa eller göra något annat stimulerande.
På vägen hem ska jag handla till middagen för idag ska vi ha över två vänner till oss.
Så då får det bli något riktigt gott men eftersom de kommer vid sju tiden så måste William få något annat.
Lutar åt fiskpinnar och ris nu för det önskade han men annars kan han få hemma gjorda cheeseburgare.
Han får självklart äta sen med oss också om han vill smaka men annars kommer han äta kvällsmål då.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0