Städa städa varje fredag och så blir de fint!

Sen vi kom hem från Farsta har jag städat och gjort fint här hemma.
Har en maskin tvätt igång här hemma och två i tvättstugan men har fått låna Melissas nyckel då jag inte hittar vår just nu.
Ska snart ned till tvättstugan igen och ha i de två sista maskinerna sedan är nästan all tvätt ren.
Då återstår vika och lägga in i garderoberna.
Ska även gå ned med lite kläder som inte behöver vara uppe nu och sen får William dammsuga.
Då känner han att han hjälper till och det blir rent, två flugor i en smäll.
När allt det är gjort är det säkert dags för att göra middag åt William och börja förbereda vår middag, samt göra efterrätten.
Nu ska jag diska mina fina vinglas och fylla diskmaskinen med oanvända glas så att jag kan ställa in dem i skåpen sen.
Effektivitet kallas det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0