Roligare kan man ju ha..

Fy f*n vilken tråkig lördags eftermiddag/kväll!
Jag vägrar prata med Kim nu förens jag får en vettig förklaring till varför endast han får köra bilen.
Så nu är det i stort sett knäpp tyst här hemma.
Saknar mitt lilla busfrö nå otroligt just nu, han kan ju verkligen få en att le fast man är sur.
Han har det i alla fall bra på landet och somnade vid åtta efter att han själv bett om kvällsmål.
Imorgon borde bli en bättre dag för då ska vi på loppis i Solna med Daniella och hennes yngsta dotter Isabella vid tio.
Efter loppisen ska vi på Jacobs kalas, han redan 1år den biffen!
Nu har Viola somnat ser jag så nu tänker jag nog sura vidare och gå & lägga mig.
God kväller!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0