Öppna förskolan

Efter besöket hos tandläkaren så åkte vi till öppna förskolan och det var lagom många där idag.
William hade kul och uppförde sig bra mestadels av tiden.
Tyckte de va lite kul att Jacob förföljde William ett tag när han försökte bygga höga torn och Jacob bara rev ned dem.
Men grabben min tyckte inte att de va lika roligt.
Efter öppna så gick vi till Skanstull med Kajsa och kollade i lite butiker längs vägen.
Jag letar efter en fleece tröja i zip modellen och ville gå förbi Igor sport eller vad den nu heter.
Men hittade ingen i min storlek så ska kolla på stadium imorgon när jag ska till stan.
Plutten somnade till på tunnelbanan på vägen hem men stationen innan vi går av, så de blev bara en power nap.
Han var hur duktig som helst och skuttade upp från sätet så fort tunnelbanan sa Bagarmossen så jag behövde inte ens väcka honom.
Nu ser vi på Nalle Puh och har ätit mellanmål.
Hade tänkt vår städa och möblera om i Williams rum men Viola vill sitta i mammas knä så städandet får vänta.
Fast de är bra för jag behöver vila lite så att jag inte blir helt slut körd.
På onsdag blir det nog öppna förskolan igen men då är William på dagis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0