Nu säger vi god natt

Barnen sover sen några timmar tillbaka och våra gäster har precis åkt.
Jag är hur trött som helst och ska sova nu.
Kim såg slutet på Big Brother så jag lär väl ha somnat innan han kommer.
Vill vara utvilad imorgon för då ska jag vara med William under förmiddagen tills vi ska åka.
Har längtat så länge efter att få göra något ensam med sonen.
Men vad vi ska hitta på bestämmer vi imorgon för de beror lite på vädret.
Måste verkligen köpa stövlar till honom för de han har nu läcker så det är lite panik..
Har dessutom råkat bli så att hans allväderstövlar blev kvar på dagis.
Har verkligen haft en toppen fredag och hoppas fler somnat på lika bra humör som jag kommer göra, natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0