Min önskelista

Tanken slog mig att April är ju faktiskt snart slut och de innebär att jag fyller år snart så då kan de vara trevligt att göra en liten lista på saker jag önskar mig.
För jag vet att mina familjemedlemmar & vissa vänner är här inne och kikar ibland
Så jag gör en liten lista med saker jag önskar mig.


  • Jag önskar mig spa saker, typ ansiktsmasker och liknande
  • Nagellack, ögonskuggor
  • Tunikor, linnen och andra basplagg men även gärna neonfärger eller pastellfärger
  • Färgglada jeans
  • Mysiga fina koftor som man kan ha sena sommarkvällar
  • En symaskin! Vill ju så hemskt gärna börja sy saker :)
  • Jag & Kim önskar oss Nya Nikon J1

Kommer jag på något annat så lägger jag till det i listan vartefter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0