Kär återträff

Igår efter vi hade åkt hem så gick jag över till Melissa och fick äntligen träffa hennes karl, han var så himla trevlig!
Han tyckte Viola var jätte söt och hon var ju så läskigt tyst under hela tiden vi var där!
Han tog upp henne ur bilbarnstolen en kort stund och sedan satte han tillbaka henne och hon satt i den helt nöjd i säkert en timme.
Efter en timme så somnade hon och inte ett knyst under hela tiden, de var verkligen imponerade av vår tysta bebis haha.
Men det bästa med kvällen var att min kära vän Jozephine kom över tillsammans med Sandra & det är ju verkligen en slump att Melissa också känt dem i flera flera år!
Så det var riktigt trevligt att få träffa dem för det är säkert 1½år sedan jag träffade på dem sist.
Sandra och hennes kille förlovade sig dessutom samma dag som jag och Kim gjorde fast på vår 1års dag som förlovade då.
Fick höra hur frieriet gick till och de var ju för gulligt!
2012 känns som ett år då många har funnit kärleken, förlovat sig, ska/har gifta/gift sig, blir gravida eller föder barn.
Men jag känner också en del som har förlorat någon detta år så det är inte bara glädje..
Vi har ju redan fått en bebis detta år så vi får se vad mer detta år för med sig för spännande!
Det bästa med Jossan är att även om vi inte setts på flera månader eller som nu då nästan två år, så är det ändå inte sån där konstig stämning mellan oss utan de känns helt naturligt när vi ses.
Skrattar åt kära minnen och kan prata om hur livet är nu & vi sa att vi absolut måste försöka ses oftare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0