Jaha ensam nu igen

Ännu en kväll själv med barnen, missförstå mig inte nu.
Jag älskar mina barn och tycker de är rätt mysigt att vara ensam med dem men det är ju inte alltid som man vill vara det.
Hade tänkt mig lasagne till middag, glass med chokladsås till efterrätt och så lite lördags godis till någon film.
Men nu blev det inte riktigt så, William fick makaroner och ketchup för de fanns makaroner i kylskåpet & jag vill inte ha någon mat nu.
Kim har åkt hem till någon kompis och ska se på MMA(?) nåt sånt där då de brottas, slåss & sparkas tror jag.
Så han äter där och de skulle se något vid sex-sju och sedan började det riktiga vid nio.
Kim trodde det skulle bli rätt sent så vi kommer sova när han kommer hem och imorgon ska han jobba i några timmar.
Sedan är det fotboll & den kanske han vill se med sin pappa annars ser han den hemma.
Men det är strunt samma för de går ändå inte att prata med honom när han ser på fotboll haha.
Vips så hade hela helgen flugit förbi!
Uscha ibland går tiden alldeles för fort men nästa lördag är det kalas lördag!
Vi ska fira Kim, svärmor & Kims morfar då för de fyller år så tätt.
Det ser vi fram emot så nästa helg blir nog en bättre helg.
Så nu har jag klagat färdigt för idag!
Måste klä på oss och pallra oss ned till Ica för smöret är slut, så himla typiskt jag som inte vill ut mer och bli blöt om fötterna.
Hoppas alla andra får en mysig lördag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0