Häng med käraste grannen

Idag har vi umgåtts med Melissa och Jacob ändå sedan imorse.
Mötte dem vid tunnelbanan efter att de hade varit hos BVC vid halv elva.
Sedan åkte vi till banken så att jag kunde kolla upp så att ingen missbrukat mitt kort men det var lugnt så nu behöver jag bara vänta tills det nya kommit hem.
Vi gick omkring i Globen en stund och kollade på en grej åt mig men jag blir inte klok på det där.
Känns som att jag aldrig kan bestämma mig så jag tror Kim får bestämma åt mig istället.
Träffade på Sandra en kort stund innan hon skulle jobba och sedan åkte vi mot öppna förskolan.
Men det blev ett stopp i Skanstull också för jag skulle titta där men det tog en evighet och så fanns inte ens saken där!
Utan jag fick be dem att beställa hem den i min storlek och så kommer de ringa mig när den finns i butik.
Då tänker jag ta med Kim så slipper jag skicka en bild på sms.
Helt plötsligt när jag vände mig om mot Melissa så stod hennes sambo också där haha.
Så vi gick allihopa till öppna förskolan och han stannade kvar en stund.
Nu är jag på väg till dagis för att hämta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0