Grattis min andra halva!

Igår (17/4) fyllde Kim 25år och vi sjöng och myste i sängen på morgonen.
Han fick tre paket golfbolllar, köra sportbil med Robin i en timme och möjligheten att köpa en ny golfklubba eller något annat han behöver i present från mig & barnen.
Han blev mycket glad!
Men jag fick inte baka någon tårta eller något annat heller för han ville inte ha någonting.
Tror jag frågade säkert tio gånger ifall han skulle ändra sig haha.
Förra året ordnade jag en överraskningsfest åt min kära och han blev verkligen överraskad.
Vi skulle "bara" ta en promenad efter middagen och när vi kom tillbaka stod grabbarna på balkongen.
Snacka om att han blev lagom överraskad när han skulle öppna balkongdörren för att jag tyckte att de var varmt.
Detta år får vi se om han går ut något eller om han nöjer sig med att vara hemma med familjen.
Men på lördag ska vi som sagt var fira alla tre och sedan är det inte ens en månad tills jag fyller 20år.
Det däremot ska firas men hur har vi inte bestämt än.
Min kära partner är nu halvvägs till femtio och de låter ju lite konstigt när man säger det högt men så är det.
När han är 50 och jag är 45 kan man ju nästan hoppas på att vi är mormor/farmor och morfar/farfar.
Om de går i mina fotspår så är vi garanterat det för han är ändå 29år då och Viola är 26år.
Så chansen finns att vi har minst ett barnbarn att skämma bort då.
Oh vårt liv tillsammans har ju bara börjat nu och knappt de för än är vi inte gifta.
Men ändå kan vi prata ibland om hur roligt vi kommer ha det som pensionärer.
Fast innan vi blir två russin så ska vi njuta av varandra varje sekund, minut, timme, dag, månad och år som vi är med varandra.
Ligger och tittar på honom nu när han sover och jag blir helt varm i hela kroppen.
Jag har en helt underbar sambo och han är en mycket bra pappa & jag är så glad över att vi träffades.
Kommer vara evigt tacksam för att Jocke parade ihop oss, bättre partner får man leta länge efter.
Jag är så larvigt lycklig och kär!
Längtar ihjäl mig efter att få göra tatueringen åt honom och stolt kunna få visa upp den för folk sedan.
Nej jag har aldrig älskat någon så som jag älskar Kim.
Oj nu måste jag sova men grattis igen min kära för jag vet att du kommer läsa detta imorgon.
Ska tillägga att när jag påbörjade detta inlägg så var klockan tio i tolv hehe.
Sov sött alla fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0