Glad påsk alla fina!

Nu är vi på väg hem till Kims familj fast William blir hämtad där av morfar för vi skulle hälsat på Kims mormor nu.
Hon är ganska gammal och de hade inte funkat att ha med honom men fick reda på att vi inte ska dit igår kväll men vill inte ändra på planerna för det.
William har ställt in sig på att få sova hos morfar och då ska han få det också.
Det är hockey idag och så ska jag förmodligen över till Melissa ikväll så passar bra att vi är William lediga.
Egentligen skulle vi åkt till landet över påsk men eftersom det är så uselt väder så blev det inte så.
Vi kommer åka upp en helg då det är varmt istället.
Det är helt enkelt dags för att bryta traditionerna och skapa egna som funkar för vår familj, vilket är helt naturligt men jag har lite svårt för förändring.
Saknar morfar just nu så att jag skulle kunna göra vad som helst för att få fira en påsk till med honom.
Usch tårarna forsar ned längs kinderna så fort jag tänker på honom.
Vi har i stort sett alltid åkt till landet på påsk för att då åkte morfar ned från Orsa för att få vara med oss..
Men nu kommer de aldrig mer bli så och jag fick reda på att hans sambo Ulla dog för ett tag sedan också.
Dock bodde hon på ett hem eftersom hon led av alzheimer.
Hur som helst så har William inte fått något påskägg då han fick sin present i handen istället och godis & glass igår.
Laddar upp en bild på en av sakerna han fick.
Har ni gett era barn nå påskägg eller fått några? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0