Fick en spark i arslet

Robins sambo Bella skickade ett meddelande till mig och frågade om vi skulle se på matchen.
Först tänkte jag nej men William tjatade lite och sa att han ville ut så jag ändrade mig.
Men vi hann. inte till första matchen då hon ringde tjugo minuter innan matchen började.
Så vi bestämde att vi skulle åka så att vi kan se nästa match som är vid tolv.
William är bra klädd och är varken blöt eller kall men stackars jag hade inga bra skor eftersom stövlarna var sönder.
Så jag tog ett par sneakers men mina strumpor är redan lite blöta.
Tack och lov så är mamma på väg till skärholmen för att lämna tillbaka stövlarna.
Hon kunde bara inte stanna inne när jag sa att vi skulle ut haha.
Nu är vi snart i Slussen och ska gå mot bussen som Bella redan är på.
Hoppas vi får åka bilen hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0