Ett besök till SÖS imorgon..

Som sagt så ska jag till SÖS imorgon och göra en sak, känner mig en aning nervös faktiskt.
Fast jag är nog det helt i onödan men det beror nog på att jag inte riktigt vet vad de kommer göra.
Det finns två anledningar till att jag ska dit och den ena är att jag blödde så länge efter förlossningen men dock inte oavbrutet utan i omgångar och de skulle man tydligen inte göra så min barnmorska tyckte att jag skulle dit.
Den andra anledningen är privat men kan säga att jag var till SÖS en gång under graviditeten och de ville kolla upp en grej 2-3 månader efter förlossningen men jag kunde inte de andra tiderna som de erbjöd mig tidigare i april så det fick bli den 23e.
Mamma ska hjälpa mig att ta Viola undertiden så att jag slipper tänka på det när jag är där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0