Bråka är nyttigt!

Alla par blir osams och bråkar någon gång och de som påstår att de inte gör det, de ljuger.
Eller så har de inte varit tillsammans tillräckligt länge för att bli osams över småsaker eller stora saker och då borde de inte ens få yttra sig om denna sak.
Vi har i alla fall haft vårt andra stora bråk denna helg och gissa om vad? Jo bilen såklart.
Men till skillnad från alla andra gånger vi tjaffsat om den så har vi äntligen kommit fram till hur det ska bli och nu har Kim lovat mig att jag ska börja få köra bilen ibland.
Till en början med hans sällskap och sedan kunna låna den om jag exempelvis ska iväg med barnen och han inte ska göra något.
Längtar efter att kunna få storhandla ensam någon gång och få gå i den takt jag själv vill.
Som vanligt för oss så kommer ett bråk aldrig utan någon försoning så sedan jag kom hem från kalaset så har det utbytts massor med kramar, pussar & fina ord.
Hur arg jag än blir på Kim så älskar jag honom ändå mer än allting annat och vill fortfarande bli hans fru & bli gamla tillsammans.
Det är en del man får leva med och ärligt talat tror jag att det är nyttigt för ens relation att bråka ibland men inte för ofta då slutar det nog oftast med att man går skiljda vägar

Postat av: Anonym

Varför få du inte ha bilen själv redan nu? varför börja med i hans sällskap??

2012-04-29 @ 20:13:25
Postat av: Therese- mamma till Alicia & Tindra

Hej!

Vad skönt att ni försonades med pussar och kramar. Det är sant som du säger. Att relationen kanske stärks när man bråkar nån gång. Jag och min sambo har också bråkat, men vi båda är bra på att be om förlåtelse och visa kärlek till varann! Jag tror nästan alla bråkar i relation till sin partner. Allt kan inte vara en dans på rosor!



Hoppas du hade en trevlig dag på kalaset!

Kram

/ Therese

2012-04-29 @ 22:22:37
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0