April april ;)

Lurade min kära nu under kvällen och skickade ett sms där de stod.
"Tur att matchen är slut snart för jag har låst ute oss..
Glömde nycklarna i vagnen och stängde dörren ;/
<33"
Han gick på det för jag fick svaret.
"Kommer! Lämna pappa precis
<33"

Ett lagom elakt skämt för jag hade tänkt skoja om att jag var gravid men efter allt vårt prat senaste tiden om ett syskon och vänta eller inte vänta så kändes de inte så lämpligt.
Sen tänkte jag att jag skulle skoja om att jag inte vill gifta mig längre men då skulle Kim nog bli ledsen så fick bli att jag hade låst oss ute.
Drog ni något april skämt idag? Lämna en kommentar om vad i så fall, kul att veta vad ni har för humor!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0