On the road again!

Ikväll ska jag äntligen ut och köra lite 24 meters, spetsbyte ned till Småland, Ingarum och sedan hem igen.
Ska möta Toggan kvart över fyra vid Tamro och sen vet jag faktiskt inte när jag slutar och om vi ens hinner upp till Stockholm igen.
Mamma rycker in som barnvakt då Kim har fotbollsmatch ikväll, kära mamma!
Det ska bli helt sjukt skönt att få köra lite efter nästan 4-5 månaders uppehåll men det är ju nästan som att lära sig cykla.
När man väl har lärt sig hur det fungerar så kommer man ihåg allt när det är dags igen så jag är inte direkt orolig över att köra efter uppehållet.
Dessutom är jag i trygga händer för Toggan har kört i 30år och jag hade honom som handledare förra hösten.



Vi kanske möts längs vägen ikväll? Får se om jag hinner ladda upp en bild på det exakta ekipaget som ska köras ned ikväll, blinka/tuta om du känner igen mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0