Jippie!

Får börja morgonen av att sonen vaknar när Kim gått upp för att gå till jobbet och sedan tar sig friheten att hoppa upp till vår säng o föra liv istället för att sova ett tag till.
Sånt gör inte mamma glad men det löste sig för jag gick sova en stund till när han gick ned och lekte med lastbilen.
Sedan vid frukosten spiller han ut en halv tallrik fil på golvet..kul!
Känner mig jätte trött idag så är inte alls sugen på att städa innan vi går ut men men.
Ska ringa och fråga om vårdnadsbidraget idag & efter tolv ska jag ringa min morbror och fråga när jag kam hämta mina vinterdäck, lyktor & extra ljus från min bil som för stunden står i Södertälje.
Nu ska jag försöka göra mig lite mera frukost.
Sen måste jag diska så slipper jag göra det innan lunch.
Vi skulle även behöva handla lite men får se om vi hinner det idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0