Underbara lördag

Igår morse så var jag och William ute och gick i skogen som bilden avslöjar, det var mysigt men lite kallt om fötterna då jag förmodligen hade för tunna strumpor i gummistövlarna.
Sedan gick vi in och åt jordgubbskräm och plockade fram alla bak saker för att baka pepparkakor.
Det var lite dålig stämning under dagen igår då vi var osams om Anakin (Kims hund) men vi hade riktigt kul när vi bakade.
Lyssnade på julmusik och de åt deg, jag åt faktiskt ingenting!
Blev skit förbannad på pepparkakorna då degen var lite jobbig att arbeta med och då jag inte hade bakplåts papper till de två första plåtarna.
Så jag kastade nästan alla pepparkakor som gick sönder när jag skulle ta bort dem från plåten och vräste åt William "mamma vill inte ha operfekta pepparkakor!".
Han och Kim tyckte jag betedde mig som ett ufo vilket var helt förståeligt haha.
Det gick mycket bättre när jag hade bakplåtspapper & så fick det bli glasyr på några, riktiga konstverk.
Laddar upp en bild på dem senare under dagen.
Efter vi hade bakat färdigt så började Kim med middagen och sen var det dags för mig klä på mig.
Bytte dock bara kläder en gång vilket jag tycker är lite för att vara kvinna haha.
Min käre sambo var snäll nog att skjutsa mig & två vänner hem till hon som hade fyllt 20 år i måndags.
Hon bor mitt emot Kims föräldrar fast i lägenhet och inte i radhus så på andra sidan gatan.
Jag hade så otroligt roligt igårkväll, länge sedan jag skrattat så mycket!
Är så otroligt glad över att jag hittade öppna förskolan för unga föräldrar och har fått träffat alla fina mammor.
Hoppas verkligen att vi inte kommer tappa kontakten sedan när deras barn börjar på dagis men det tror jag inte.
När jag kom hem så hade Kim laddat ned film & så pratade vi lite om hund problemet så nu är det löst.
Men blev ingen film utan mys i sängen och sedan somnade vi som stockar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0