Avundsjuk, jag är så avundsjuuk!

Jag är så äckligt avundsjuk på alla gravida människor som knappt märker att de är gravida, som bara har de roliga symptomen.
Trodde att den här graviditeten skulle blir lite skönare i början eftersom min första var rent utsagt förj*vlig!
Men den här gången så vet jag att det kommer gå över och bara att veta det gör de hela så mycket enklare.
Sen har jag ju fått medicin i tid den här gången och det gör också jätte mycket!
Att jag dessutom redan har fått se bebisen en gång gör också att det känns så himla värt de att må så dåligt som jag gör ibland.
Har dock ingenting emot om de går över snart eller om jag kan få behålla maten i några dagar, har fått massa tips om mat som är snäll mot magen.
Tusen tack!
Sen vill jag ge min snälla familj ett jätte stort tack, för att ni stöttar mig/oss och hjälper mig när jag mår så dåligt att jag inte ens orkar gå till dagis och hämta min älskling.
Är inte alla som har en så bra familj som jag har och som får så mycket hjälp som jag får ibland och jag är tacksam över det jag får!
Nos vemos. Vi hörs senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0