Lägenhetsbyte på G!

Äntligen har Kim gått med i nån lägenhets byte sida så igårkväll satt vi och kollade på lägenheter, fanns ju några fina helt klart.
Vi vill minst ha en trea och inte vartsomhelst, mycket som måste stämma.
Barnvänligt område, bra barnomsorg , bra pendlingsavstånd till jobbet och inte för hög hyra sen är det ett plus om folket kan svenska.

Inskrivningen gick jätte bra och ska till läkaren nästa måndag för att fastställa graviditeten då vi hade en incident på vårt första försök så vill vara säker på att jag inte är en månad felberäknad.
Ultraljudet någon av de första veckorna i augusti och nästa kontroll i september om jag inte vill ha en extra kontroll.
Vi köpte även våra första bebiskläder igår då jag gick o letade underkläder, en jätte söt getingdräkt och en söt Bamse body med fötter :)
Självklart unisex då vi inte vet könet än.
Dags för frukost, hörs senare o ska ladda upp bild på kläderna.

Postat av: Siri

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 07:50:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0