Midsommar

Jag måste ju börja någonstans så det får bli här.
Jag och min lilla familj valde att fira midsommar på mitt land där mamma & pappa också var.
Kims semester började då så vi ville komma bort lite så det blev perfekt.
Men jag var tvungen att bryta en tradition..
Det blev inget dansande kring någon midsommar stång detta år, jag var så otroligt trött & orklös och det såg ut att bli dåligt väder så jag ville inte få William att ens vilja gå ned till midsommar firandet.
För det första så var han upptagen med ved klyvandet med pappa och min morbror så för att ens komma iväg hade jag varit tvungen att avbryta honom.
För det andra så orkade jag inte ta mig ned för att det brukar vara så fruktansvärt långdraget och förra året var hemskt!
Vi fick till och med gå hem innan stången var rest tror jag eller innan de hade börjat dansa och sjunga för William hade fått syn på en moped så det var rena kaoset.
När moped kaoset lagt sig så var det något annat han fick syn på, så till slut orkade vi inte vänta längre utan beslutade att det blev lugnast att gå hem.
Men vi hade det trevligt ändå så det gjorde inget att de inte blev någon "riktigt" midsommar firande detta år.
Anakin följde självklart med oss och som vanligt så är ju livet på landet för honom rena himlen.
Det var självklart inte bara glada miner då William har varit väldigt trotsig till och från nu under sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0