Ensam hemma..

så nu har jag äntligen(!) tid för att uppdatera och ladda upp lite foton.
Håller just nu på att göra en vegetarisk sallad, kan låta lite ironiskt men det jag menar är att jag inte har nå kött eller liknande i salladen.
Åkte hem med pappa från landet istället för med Kim för han kände sig lite stressad att komma hem i tid då han skulle se på fotbollen med sin pappa.
De ser i stort sett alltid på alla hemma matcher tillsammans, för de som inte märkt det än så är vi familjen AIK.
Kim och hans pappa har även AIK tatueringar så det säger väl en hel del om vilket lag som gäller, fotboll är favoritsporten som jag förstått det och efter det kommer hockeyn.
Jag och Kim tyckte att hans sista dagar på semestern skulle spenderas i lugn och ro så därför åkte vi dit i torsdags eller fredags, jag minns faktiskt inte..
Mitt minne som gravid är förfärligt!
Nu är salladen klar, bulguren till salladen menar jag så nu ska jag äta.
Blir nog fler uppdateringar om sommaren efter maten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0